אמא טרייה: המתנות שכל יולדת תרצה לקבל

b

מעבר לכך שלידה היא דבר כל כך מרגש, אפשר להגיד עליה שהיא גם דבר מאוד קשה, מתיש, כואב ומעייף עבור האמא הטרייה. לכן, כשאתם חושבים על מתנה עבור היולדת הטרייה שאתם רוצים לפנק, כדאי שתקדישו מחשבה על המתנה שעליה היא באמת תוקיר לכם תודה ולא תבזבזו את כספיכם על עוד בגד לתינוק שכנראה כבר יש לה בערמות. בדיוק בשביל זה, הכנו לכם את המאמר הבא שיעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת עבור האמא הטריה. 

  • מוצרי טיפוח 

מה יותר כייף מלקבל מארז מוצרי טיפוח מפנק אחרי לידה מתישה וכואבת שאחריה כל מה שהיולדת רוצה זה להרגיש יפה ומטופחת. מה למשל אפשר לקנות? קרם גוף, מלחי אמבט מרגיעים, חמאת גוף (שדרך אגב מעולה לטיפול בסימני מתיחה) ועוד. אם אתם קונים מתנה כזאת כדאי שתדעו מהו הריח שהיולדת אוהבת ואם אתם בכל זאת לא יודעים, תמיד אפשר לדאוג לפתק החלפה.

  • סט פיג’מה לבית

אם נודה באמת, רוב היולדות הטריות לא ממש מטיילות להן בחודש הראשון שלאחר הלידה ומעדיפות כמובן להישאר בבית ולהירגע (עד כמה שאפשר). לכן, מתנה ליולדת של סט פיג’מה נקי וחדש, כייפי כזה שנעים ללבוש, זו מתנה שכל יולדת תמיד תשמח לקבל. זה יכול להיות סט סקסי מבד מיוחד או דווקא פיג’מת דיסני מתוקה כזאת.

  • שובר לחנות בגדי נשים

עכשיו כשהבטן הגדולה נעלמה לה, תוכלו לפנק את היקירה שלכם בבגדים חדשים שמתאימים למידות החדשות שלה. זוהי מתנה כיפית, מרעננת ונחוצה במיוחד כאשר הגוף עובר שינוי כזה ודורש בגדים חדשים שיתאימו ויחמיאו למבנה החדש.

  • מארז של שוקולדים או מגש פירות 

מתנה מתוקה, מרעננת ומפנקת שמצד אחד תיתן להורים החדשים קצת אנרגיה ופינוקים ומצד שני תסגור פינה עבור עניין הנשנושים לאורחים שמגיעים לבקר. בנוסף, פירות גורמים לחלב האם להיות מתוק יותר עבור התינוק.

 

  • ציוד לתינוק – מתנות גדולות ליולדת ולתינוק

    כמו שכולנו יודעים, ילד חדש מלווה בהרבה הוצאות כך שיהיה מאוד נחמד מצידכם לחסוך אחת גדולה כזאת. תוכלו להתארגן כמה חברים או בני משפחה ולהשקיע ברכוש איכותי שאולי לא ישמש את ההורים הטריים ממש עכשיו אבל בעוד כמה חודשים הם כל כך יודו לכם. זה יכול להיות לול פלסטיק, לול קמפינג מתקפל, טיולון, כסא אוכל, מנשא ועוד אינספור מתנות מסוגים כאלו.

 

  • שעות שינה

    כן, שעות שינה זוהי ממש מתנה עבור ההורים הטריים שכנראה שכחו מה זה לישון יותר משעתיים רצופות בלילה. לכן, מתנה טובה ואמיתית מכל הלב תהיה שירות בייביסיטר ללילה אחד בו תוכלו לספק כמה שעות שינה רצופות ואיכותיות עבור ההורים החדשים שאצלם שעות שינה הן מצרך חיוני שנמצא במחסור.

  • צעצועי התפתחות לילד

    מתנה שדווקא לא תמיד חושבים לקנות עבור התינוק החדש היא צעצועי התפתחות. בטווח הקרוב כמובן שהתינוק הקטן לא ייגע בהם כך שלא ייעשה בהם שום שימוש, אך כבר בעוד כמה חודשים יתחיל לשחק, להתפתח וללמוד. לכן, מתנה איכותית כזו שתתרום להתפתחות שלו תהיה חשובה ורלוונטית במיוחד.

  • תיקים

    תיק הוא אחד המוצרים שהולכים ללוות את ההורים החדשים כמעט לכל מקום אליו ילכו עם התינוק החדש והתיק הזה צריך להכיל את כל מה שיידרש עבורו – בגדים להחלפה, טיטולים, משטח החלפה, מוצצים ועוד. לכן, תיק שהוא גם נוח, גם בעל תכולה גדולה וגם אסתטי ויפה עשוי להיות מציאה שתשמח מאוד את האמא החדשה. 


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *