ההבדל בין מכונת שיוף פשוטה למקצועית

 
אם הציפורניים שלך חשובות לך כדאי שתכירי את ההבדלים בין מכונות שיוף ציפורניים השונות, בעיקר ההבדלים בין מכונות השיוף הפשוטות למכונות השיוף המקצועיות. אנחנו מזמינים אותך להמשיך לקרוא כדי לגלות ששיוף ציפורניים איכותי מצריך הרבה יותר מפצירה. ואגב, אנחנו משתמשים בלשון נקבה אבל כמובן שהמידע מתייחס גם למין החזק J
 
למה לעשות שימוש במכונת שיוף לציפורניים?
מכונת שיוף לציפורניים היא כלי עבודה בסיסי, הן למי שהציפורניים חשובות להופעה שלה והן למי שהציפורניים מהוות את מקור פרנסתה ובקיצור – לכולנו. מכונה זו משייפת את הציפורניים באופן מדויק ואיכותי, כך שהיא משפיעה יותר מכל על מראה הציפורן לאחר טיפול פדיקור או מניקור.
לכן, במידה ואת בונת ציפורניים מקצועית, מניקוריסטית או פדיקוריסטית מומלץ שתעשי שימוש במכונת שיוף ציפורניים חזקה ויציבה שמאפשרת התאמה ללקוחה, כלומר לצרכים ולדרישות הספציפיות של כל אחת בתחום הציפורניים. אמנם כמו בכל תחום, גם כאן ניתן להשיג מכונות זולות אבל גם כאן – הזול עולה ביוקר…
 
זול עולה ביוקר
למעשה, מכונת שיוף ציפורניים זולות נוטות להתקלקל לעיתים קרובות ולעבוד פחות טוב, כך ששכרך יוצא בהפסדך והמכונה יכולה לאיים על המוניטין, השירות והשם שלך. וכידוע – אפילו שמן טוב לא יכול להתחרות עם שם טוב. לכן אנחנו ממליצים לשים לב לפרמטרים הבאים בעת רכישת מכונת שיוף ציפורניים :

  • מספר סיבובים לדקה – ככל שמספר הסיבובים לדקה עולה הדבר מעיד על איכות המכונה
  • נוחות השימוש, למשל אפשרות להחלפה נוחה של ראשי השיוף
  • אחריות – אנחנו ממליצים לא להתפשר בתחום הזה כי מכונה מקצועית חייבת להיות כזו שמעניקה אחריות.
  • משקל – במידה ואת מבצעת שיופי ציפורניים מחוץ למכון היופי שלך רצוי שתצטיידי במכונה קלה. הסיבה לכך פשוטה – מכונה זו תעבור איתך בן הלקוחות השונות ואת לא רוצה ליפול מפאת כובד המכונה.
  • אפשרויות נוספות להקלת העבודה, למשל רגלית מיוחדת או מכונה שמאפשרת הן מניקור, הן שיוף הלק והן שיוף האקריל מן הציפורן

 
אז מה עושים?
כדי להיות בצד הבטוח של המשוואה ולהבטיח שאתן רוכשות מכונת שיוף מקצועית – אנחנו ממליצים לרכוש אותה באמצעות חברה אמינה או באמצעות מכללות שמעבירות קורסים שונים בתחום. וכמובן שאם החברה הקמעונאית מעבירה גם קורסים שונים בתחום הציפורניים – כדאי ורצוי לרכוש ממנה מכונת שיוף מקצועית לציפורניים כי כך את נהנית מכל העולמות.
אמנם מניקוריסטיות, פדיקוריסטיות ובונות ציפורניים רבות מעדיפות את מכונת השיוף שעליה התנסיתן במהלך הלימודים, אבל אנחנו ממליצים לשמור על ראש פתוח ובעיקר להגדיר יעדים אישיים. כלומר: לדעת בדיוק מה הצרכים והדרישות שלך.
לרכישת מכונת שיוף – היכנסו ללינק הזה
https://www.cndpremium.co.il/product/מכונת-שיוף-סטרונג-למניקור–בניית-ציפורניים
 
אנחנו בטוחים שאחרי שתנסו מכונת שיוף ציפורניים מקצועית לא תחזרו אחרונה ויותר מכך – תשאלו את עצמכם “למה לא סיפרו לנו על זה עד היום?”. אז שלא תגידו שלא סיפרנו לכם.


Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *