סאמר סקול בארצות הברית

כבר בהגיעם לגילאי העשרה, חווים כיום ילדים ובני נוער חוויות מרגשות ומסקרנות אשר בעבר לא בהכרח היו נגישות למרבית הילדים בגילם. בעוד הכל מתקדם כיום יותר מהר מאשר בעבר, וכבר בגילאים מוקדמים ביותר הקטנים והקטנות שלנו יודעים כיתד להשתמש בסמארטפונים ומסכי מגע ויכולים לעשות לנו בית ספר בכל הנוגע להתנהלות ברשתות החברתיות, גם החוויות שהם חווים מחוץ למסך ולסמארטפון הן שונות ובמובנים רבים מרגשות יותר מאלו שהיו לנו בתור ילדים. אחת מאותן חוויות מסעירות אותה חווים לא מעט ילדים ובני נוער ישראלים מדי קיץ היא מחנה קיץ בחו”ל – סאמר סקול, כאשר אחד היעדים הנפוצים והאטרקטיביים ביותר אליהם יוצאים לסאמר סקול נמצאים בארצות הברית. מה בעצם עושים בסאמר סקול ומה היתרונות של סאמר סקול בארצות הברית?

ללמוד אנגלית בצורה יעילה, מרגשת ובעיקר מהנה – סאמר סקול
הרעיון הכללי מאחורי סאמר סקול הוא פשוט יחסית – מדובר במחנה קיץ אליו יוצאים הילדים בחו”ל, במטרה ללמוד אנגלית בצורה מרוכזת ויעילה מצד אחד, אך כזו המהווה חוויה מהנה, מרגשת ובלתי נשכחת, מצד שני.
מדוע מדובר בחוויה מהנה ומרגשת כל כך? ובכן, מדובר בטיסה ושהייה של כשבועיים בחו”ל, מה שתמיד מרגש ומשמח אותנו, על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו ילדים. בסאמר סקול זוכים הילדים לא רק לטוס ולבקר במדינה אחרת אלא גם להכיר אינספור ילדים ובני נוער בני גילם ממקומות רבים ושונים בעולם, ליצור עימם חברויות ולחוות יחד איתם את מחנה הקיץ.
ומדוע מדובר בשיטה יעילה כל כך ללימוד ותרגול אנגלית? ובכן, כאשר לומדים שפה זרה במדינה הדוברת שפה זו, או לפחות בסביבת אנשים עימם משוחחים בשפה זו לאורך כל היום, הלמידה מוכחת כיעילה הרבה יותר. כאמור, במחנה קיץ מתקשרים גם מחוץ לשיעורים באנגלית (מפני שזו השפה היחידה המשותפת לכל המשתתפים בסאמר סקול), מה שהופך את הלימוד לאפקטיבי יותר מאשר שנים שלמות של שיעורים בבית הספר בארץ.

כל הריגוש של מחנה קיץ בצירוף האפשרות לחוות את ארצות הברית  
ארצות הברית היא כאמור אחד היעדים המבוקשים והפופולאריים ביותר עבור סאמר סקול, ומסיבות מובנות – מלבד ליתרונות והריגושים השונים המאפיינים סאמר סקול באשר הוא, כאשר מדובר בארצות הברית מתווסף לעניין גם הנופים המרהיבים והמסקרנים של מקומות כמו מנהטן (ניו יורק), לוס אנג’לס ולאס ווגאס, אורלנדו ומיאמי. לא בכל סאמר סקול מגיעים לכל המקומות הללו כמובן, אך ניתן למצוא לפחות כמה יעדים מרכזיים, ובכל אחד כזה זוכים הילדים לכמה ימים של טיול בסביבתם, כך שתלמידים בסאמר סקול הנערך בניו ג’רזי מבקרים במנהטן, מי שטס לסאמר סקול בלוס אנג’לס מבקר בגראנד קניון ולאס ווגאס וכו’.

בסיכומו של דבר מדובר בחוויה בלתי נשכחת ויעילה מאין כמוה גם מבחינת לימוד האנגלית וגם מבחינה חברתית ומבחינת החוויות המסעירות של טיול במקומות מרשימים בחו”ל. מומלץ ביותר!

לחצו כאן למעבר לאתר סאמר סקול של קמפוס לימודים.

קרדיט לתמונה:  Ardmore language school

Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *